2010. március 19., péntek

Gold, Kátay RKC, 16 kg - volt itt minden mint a búcsúban

Elég változatos edzés volt a tegnapi. Nem biztos, hogy jól emlékszem a sorrendre.
- bemelegítés
- 5-5 haló
- TGU 2-2, Mivel eddig főleg a második felét gyakoroltam most hirtelen az első fele fura volt és néha rosszul tettem a lábam
- Bell mellkasnál, guggolás majd fellállás és bell magastartásba 2x10
- Nyakmögülnyomás majd leengedés mellkashoz 2x10
- Állva nyolcasok a test előtt 2x10
- Bell tartása félkézzel magastartásban 2x1 perc mindkét kézzel - SIKERÜLT VÉGIG!!! Bár az utolsónál már nagyon vörös volt a fejem. Érdekes módon segített az hogy a combomat is megfeszítettem.
- Pontosan 40 darab hinduguggolás 1 perc alatt (35 lett)
- Fekvenyomás 2x5 mindkét kézre
- Fekve high push 2x5 mindkét kézre
- 3x8 goblet guggolás a nyolcadiknál kitartva és 4-5 karhajlítás
- 20 darab hinduguggolás fél perc alatt (ez már sikerült pontosan)
- 2x2 perc folyamatos swing a percek utolsó 10 másodperce meghajtva. Na ennél összeomlottam többször is.
- 1 perc folyamatos nyolcas - ezt sem bírtam

Hát eléggé elfáradtam.

Nincsenek megjegyzések: