2010. március 31., szerda

Gold, Kátay RKC, 16 kg - Létra, ablaktörlő és swing

-bemelegítés
-5-5 haló
-10 jóreggelt
-3 kör létra Clean-Press-Saw 1-4 (jól ment csak fogyelni kell a feszítésre)
-5-5 ablaktörlő behajlított lábbal
-5-5 ülésben forgatás bellel
-5-5 ablaktörlő behajlított lábbal
-7x1 perc swing (70% intenyitással) fél perces pihenőkkel pihenő alatt helybenfutás (szinte végig ment, de nem bírtam helyben futni illetve nem kezdtem pontosan a perceket a végén)
-nyújtás

Szerintem nem véletlenül ment jól az edzés. Hétvégén nem edzettem és közvetlen edzés előtt egy órát aludtam. Tamás is mondta, hogy látta, hogy most jól ment. Ez a hétszer egy perc tetszik. Ilyesmit kéne csinálnom otthon is csak macerás időt mérni. Tamás azt ajánlotta, hogy akkor csináljak fix darabszámot az egy perc helyett pl 30-at és csak a pihenőidőt mérjem. Jó ötlet, kipróbálom.

Nincsenek megjegyzések: