2010. március 26., péntek

Gold, Kátay RKC, 16 kg - Most volt hinduguggolás, de nem attól volt kemény

Hát pár hete még nem gondoltam volna, hogy a hinduguggolás a pihentetőbb része lesz egy edzésnek. :-P

-bemelegítés
-2 sorozat ebből:
o 5-5 halo
o 10 hindufekvőtámazs (Ez nem sima hindu, mert odavssza fekvő és homorításban mindkét oldalra hátra kell nézni. Én csak odafelé hajlítottam, a második sorozatban meg a felében már egyáltalán nem. Előbb utóbb otthon is gyakorolni kell.)
o 10 szumófelhúzás
-10-10 átfordulás hátonfekvésből hasra miközben a bellt nyújtott kézzel tartjuk
-2 sorozat létra: 1-4 clean-press-saw
-2 sorozat: 10-10 windmill (elsőben szabadkéz lábat érint, másodikban szabadkéz hátul deréknál)
-2 sorozat létra: 1-3 clean-press-féltérdre-oldalradől kézzel letámasztva-visszaegyenesedik-feláll-saw
-2perc swing percenként az utsó 10 mp meghajtva (nem ment végig)
-fél perc hinduguggolás 1 perc nyolcas (nyolcas nem ment)
-2perc swing percenként az utsó 10 mp meghajtva (nem ment végig, többször megálltam)
-fél perc hinduguggolás 1 perc nyolcas (nyolcas nem ment)
-1 perc swing all out (ez ment végig, de nem pattant rendesen a csípőm)
-nyújtás

Már eleve fáradtan mentem edzésre és szerintem nem teljesen regenerálódtam még a keddi edzésből és ráadásul a létrák mag a windmill kiszívták a maradék erőmet is. Drámaian rosszul ment a dinamikus rész.

El kell kezdenem időre swingelni otthon.

Nincsenek megjegyzések: