2010. február 5., péntek

Húzodzkodás

Mivel úgy tűnt a felsőtestemet nem annyira készítette ki a tegnapi edzés, megkockáztattam egy könnyebb edzést, mert húzódzkodásból is szeretnék fejlődni.

- Rövid bemelegítés (kicsit túlságosan is rövid)
- 3 kör: 3x3 erőből húzódzkodás próbálkozás utána 10 saw mindkét kézre 16 kg kézisúlyzóval (ez első darabnál félg bírtam felhúzni magam (alkar vízszintes) a többinél csak kínlódtam)
- 3x3 lendületből húzódzkodás próbálkozás (az első kettő hasonlított az eredeti mozdulatra, de az állam nem ment fel a rúdig, a többi egyre rosszabb)
Ha már van nyujtó hát lábemeléseket is próbálgattam:
- 3x3 nyújtón lógva nyújtott lábbal lábemelés próbálkozás vízszintesig (ez sem volt igazán szabályos)
- 3x3 tolódzkodva tartásban lábemelés ülőtartásig és ott megtartani próbálkozás (nem lett egészen vízszintes és nem tudtam megtartani)
- Rövid nyújtás (ez is kicsit rövid volt)

Nincsenek megjegyzések: