2010. február 5., péntek

Gold, Kátay RKC, 12 kg

Tegnap röviden megbeszéltem Tamással a dolgokat és ez alapján beálltam a kezdők közé. Jobb volt így, mert az alapokat vettük át alaposan. :-P

- Izületi átmozgatás
- 4 percig 15 mp hindu guggolás és 15 mp fekvőtámaszban feszítés (könyökön támaszkodva) felváltva (szinte végig bírtam csak talán egyszer omlottam össze a feszítéskor, a combom mindenesetre jól berobbant)
- Sok rávezető gyakorlat és swing gyakorlás: többek közt szumó felhúzások, álldogálás magastartásban tartott bellel vállbol picit emelgetve, fekve nyomás, fekve nyomás vállat is megemelve kifordulás közben, kisbolygó, haló és persze sok swing
- 4 perc tabata: 20 mp swing 10 mp pihenő (ezt szinte tökéletesen végig csináltam csak az utolsó előttinél kezdtem lassabban (kb 5-10 mp késéssel) a swingelést, ilyet még nem éreztem: berobbant az alsó hátam)
- lábkörül nyolcasok (nagyon igyekeztem, hogy egyenes legyen a hátam és az előző gyakorlat miatt annyira ki voltam, hogy nem bírtam végigcsinálni)
- goblet guggolás kitartva 15-ig számolva
- 15 felülés bellel
- nyújtás

Nincsenek megjegyzések: