2010. február 3., szerda

Gold, Kátay RKC, 12 kg

Az USC-ben padlót cserélnek ezért tegnap a Gold-ba mentem.

Mivel itt most kezdődnek az edzések, ezért sok volt a kezdő, így akik már egy ideje járnak azok külön feladatot kaptak. Eleinte úgy éreztem hogy talán megpróbálhatnám a 16-ossal is, de az edzés végére már nem voltam annyira biztos benne...

- Bemelegítés (többek közt Haloval és hindufekvőtámasszal)
- 20 swing
- Létra: clean-press-windmill aztán ha ebből megvolt az ismétlés ugyanannyi saw 1-5
Ebből 3 kör először talajérintéssel aztán hátratett kézzel aztán megint talajérintéssel. Mindegyik kör után 20 swing. Én elsőre 5-ig aztán 4-ig aztán 3-ig mentem fel. (a windmillt elég lassan csinálom, mert még nagyon koncentrálnom kell, a clean továbbra sem az igazi)
- 20 swing
- 10 swing-pihenő-20 swing-pihenő-30 swing, a pihenéskor a golyót a test körül kellett lengetni állva. Ebből 4 kör
Az első kör sikerült, a másodiknál csak a huszasig bírtam utána csak 10 ismétlés volt a harminc helyett, a harmadik még rosszabb volt aztán a negyedik megint sikerült, de jócskán lemaradtam a többiektől.
- Valamikor az edzés közben volt még fekve magastartva golyó és így elfordulás (gondolom TGU előkészítés)

El kell gondolkodnom rajta, hogy esetleg maradok a Goldban, mert a sok kezdő miatt itt valószínűbb, hogy nekem való gyakorlatok lesznek és talán jobb lenne egy instruktor irányításával dolgozni (az USC-ben most ketten vannak). Egyelőre úgy gondolom, hogy a Gold jobb lenne legalábbis a következő három hónapban.

Nincsenek megjegyzések: