2010. június 23., szerda

Gold, 20 kg - Erőlködés

Tegnap nagyot harcoltam és sokszor elbuktam. Nagyon szokatlan a huszas bell és így nem nagyon bírtam a tempót.

- izületi átmozgatás
- 15 mp négyütemű fekvőtámasz, 15 mp plank felváltva nem emlékszem hány kör (a combom nem bírta rendesen)
- Egy darab 1-5 Clean-Press- Saw létra (megcsináltam, de innentől már elég nehezen ment az edzés)
- 5-5 bell felvétel láb elől féllábon állva behajlított lábbal ereszkedve
- 1-1, 2-2, 3-3, 4-4, 3-3, 2-2, 1-1 windmill (Nagyon figyelmesen kellett csinálnom így mindig lemaradtam, ezért kevesebbet csináltam ennél. A 4-4 biztosan kimaradt.)
- 3 kör: 5-5 floorpress majd 14 felülés bellel (a második illetrve 3. kör felüls nem ment végig)
- 10 zártlábbal guggolás állásnál fejfölényomás kétkézzel (nem ment végig)
- 10-10 kitörés bell rackben (nem ment végig)
- 4 perc swing tabata: 20 mp swing nagy intenzitással 10mp pihenő (közepén kissé elgyengültem és inkább 10 mp hosszú volt a swing, de az utsó kettő ment végig)
- nyújtás

Nincsenek megjegyzések: