2010. június 16., szerda

Gold, 16 kg - Erőfelmérés: 5x5 létra

Erre edzett minket Tamás egész elmúlt félévben. Szerintem jól sikerült.

- bemelegítés
- 6-6 haló
- 3-3 hanyattfekvésből hasra fordulás magasban tartott bellel (mindig elfelejtem a nevét)
- még pár felvezető gyakorlat amiket elfelejtettem
- 5 kör 1-5 clean-press-saw létra köztük másfél perc pihenő (amikor 5 ember végzettt onnantól indult az idő)
Végig bírtam jó ütemben csak az utolsó négyes és ötös sorozatnál kellett kb 15 másodperc szünetet tartanom. Mivel az elsők közt lettem mindig kész ezért kb fél perccel több pihenőidőm volt. Technikailag azért éreztem, hogy nem volt mindig tökéletes: nem mindig feszítettem fel rendesen és főleg a balkéznél a cleannél oldalra is bemozdult a jobb térdem. De összességében látszik, hogy erősödtem.
- 5 + 10 + 15 kétkezes swing
- 5-5 + 10-10 + 15-15 egykezes swing melmagasságig (10-es és a 15-ös sorozatot elszámoltam és kevesebbet csináltam)
- 1 perc kisbolygó fél percnél irányváltás (megszámoltam: 15-14 darab volt)

Tamással megbeszéltem a súlyváltást. Azt mondta nyugodtan használjak nagyobb súlyt ha úgy érzem. Azt is mondta, hogy nem szoktak egy az egyben áttérni egyik súlyról a másikra, hanem gyakorlatonként különböző időben. Ezt végiggondolva úgy döntöttem, hogy a TGU és a snatch tanulás kivételével megpróbálkozok a 20-assal.

Nincsenek megjegyzések: