2010. május 26., szerda

Gold, 16 kg - Szenvedés

Bár nem múlt el teljesen a torokgyulladás, úgy döntöttem eljövök edzésre. Ha beteg vagyok akkor már legyek rendesen beteg. Ezt a vegetálást nagyon nem szeretem úgyhogy reméltem ez az edzés majd kideríti hányadán állok. Nagyon látszott, hogy nem vagyok 100%-on. Szinte egyik gyakorlatot se bírtam végig. Folyamatosan úgy éreztem, hogy kimegy a vér a fejemből. De azért nem bántam meg, hogy elmentem.

- bemelegítés
- swing+hinduguggolás orosz létra 25-5 (kis szüneteket tartva, de végigcsináltam)
- MP-Saw létra 1-5 (kis szünetekkel, de végig)
- fél perc plank és rögtön 10 swing
- fél perc oldaltartás + 10 swing
- fél perc nyújtott lábbal homorítás hanyatt + 10 swing
- MP-Saw létra 1-5 (úgy tűnt végigcsináltam, de lehet, hogy elszámoltam)
- fél perc plank + 10 swing
- fél perc oldaltartás + 10 swing (oldaltartás nem ment végig)
- fél perc behajlított lábbal homorítás hanyatt + 10 swing (homorítás nem ment végig)
- 5-5 kitörés bell rackben
- 10 goblet guggolás bellel (nem ment végig)
- 5 ülőtartásba guggolás zárt lábbal (nem ment végig)
- fél perc highpull jobb majd fél perc bal kézzel + 1 perc clean + 1 perc swing (próbálgattam a high pullt utána egyiket se bírtam végig)
- nyújtás

Edzés végén még kb 5 percet kellett feküdnöm, hogy normalízálódjon a keringésem. A hazasétálás is elég lassúra sikerült.

Nincsenek megjegyzések: