2010. január 26., kedd

USC, 12 kg

Tegnap megint jó edzés volt:
Már azt hittem Tamásnál csak múló szeszély volt a guggolás, de tévedtem. :-P

- Bemelegítés többek között jó sok hinduguggolással.
- 10 jóreggelt, 10 szumó felhúzás, törzsfordítás állva bell gyomorszáj magasságában 10 db jobbra balra
- 2db létra rendszerű sorozat:
1. Clean aztán press aztán fennhagyva súlyt windmill 1,2 majd 3 db mindkét kézre és mindegyik sorozat után ugyanannyi darab saw mindkét készre (a többiek 5-ig mentek fel, nekem eltartott egy darabig míg megértettem a rendszert, meg hát amúgy sem bírtam)
2. Clean-press-féltérdre ereszkedés-féltérden windmill-felállás mindkét kézre sorozatonként ugyanannyi saw 1-3-ig (többieknek ötig, én ha 3-nál többet kellet volna csinálni egybe, akkor szerintem szimplán elájulok, mert kiment volna az összes vér a fejemből) A clean egyébként talán már alakul valamennyire.
- 6x5 felülés
- Goblet guggolásban álldogálás 6x5-ig számolva
- Tabata rendszerben swingelés 4 percig (20mp intenzív swing, 10 mp pihi felváltva) röviddel a fele előtt kidőltem és utána nem bírtam a sorozatokat végigcsinálni csak az utolsót.

Tamás otthoni edzésnek fallal szemben guggolást ajánlott. Gondolom nem mindig tolom ki rendesen a fenekem és így nem tartom egyenesen a hátam. Megfogadom, mert amúgy is be akartam vezetni legalább egy harmadik alkalmat otthon vagy az irodában.

Nincsenek megjegyzések: