2010. január 3., vasárnap

2010 elkezdve

Ezt a blogot mostantól főleg a fizikai formába jövésem követésére tervezem használni remélhetőleg rendszeresen.

Az elmúlt két évben eléggé legyengültem és megint meghíztam. Most rendszeres edzéssel szeretnék ezen változtatni.

Némi hezitálás és olvasgatás után úgy döntöttem, hogy megpróbálkozom a kettlebellel (lásd kettlebell.hu).

Ma voltam egy bemutató órán amit Kátay Tamás RKC és Mári Tamás RKC tartott. Tetszik, de annyira nem vagyok fitt, hogy nem bírtam végigcsinálni. Igaz egy csúnya megfázás végén vagyok és az elmúlt 3 napban főleg feküdtem, de félek nem csak ez volt az oka.
Egyébként az óra tetszett. Pár gyakorlatot csináltunk csak: swing, windmill, és military press, de nekem ez is elég volt. Számíthattam volna rá, de mégis meglepett, hogy nem sikerült jó technikával csinálni a swinget. A végén volt egy kis gyakorlás SMR hengerrel, ami a lapockáimnál nagyon jól esett.

Most el kell döntenem kihez fogok járni. Szerencsére bőven van helyszín pesten. Két helyre is elmegyek pár alkalomra (Kátay Tamáshoz és Tóth Ervinhez) aztán remélem könnyebb lesz dönteni.

Nincsenek megjegyzések: