2010. január 19., kedd

Második edzés az USC-ben

Dr Kátay Tamás RKC tartotta (egy darabig valszeg ő tartja mindet). Ez is jóhangulatú, de kemény edzés volt. Bár a vége felé inkább csak Tamás mosolygott...Sokat swingeltünk, de Tamás úgy tűnik nagyon szereti a guggoló gyakorlatokat is. :-P Továbbra is maradtam a 12 kg-os bellnél A swing már egész jól megy csak figyelnem kell rá, hogy jól hátraengedjem a súlyt. Ha fáradok, akkor hajlamos vagyok ezt elhagyni. Márpedig fél perc után nagyon elfáradok. A kezdők cleant is gyakoroltak és abból military presst. A nyomás ment, de ezzel a cleannel gondok vannak.

Tamásnál rákérdeztem erre a 10 perc folyamatos swingelésre amit a múlt edzésen hallottam. Azt mondja ez a swing teszt és azt méri hány swinget tud megcsinálni 10 perc alatt az ember. 300 db a szint, de 400 az igazán jó eredmény és utóbbi eléréséhez már nem nagyon lehet letenni a bellt. Azt is mondta, hogy ezt a teljesítményt kezdők kb 3 hónap alatt el tudják érni. Hát erre kíváncsi leszek...

A mellizmomat kicsit éreztem, de nem volt vészes pedig fekvőtámaszokat is csináltunk. Másnapra se fájdult meg.

Nincsenek megjegyzések: