2010. január 22., péntek

USC, 12 kg

Továbbra is 12 kg-val.
Megpróbálom pontosabban leírni az edzéseket ezentúl.

- Bemelegítés után magastartásban tartott bellel sétálás a teremben irányváltoztatásokkal. (Egy idő után mintha növekedne a súlya ennek a golyónak...)
- 10 Swing
- Statikusabb erőgyakorlatok: 10db jóreggelt, 10db szumó felhúzás, vizszintes nyolcasok a test előtt 5db, 10 fekvőtámasz 2 kettlebellen (lehet, hogy voltak még, gyakorlatok de nem emlékszem többre)
- 10 Swing
- Windmill rávezető gyakorlatok (nem tudom megítélni mennyire ment jól v. rosszul)
- 10 Swing
- Hasizmozás: felülés 3x10, ablaktörlő 10 mindkétoldalra nyujtott aztán behajlított lábbal
- Swing sorozat: 10 Swing 10s szünet, 20 swing 20s szünet, 30 swing 30s szünet. Ebből 3 kör. Az első körben a 3. szetben csak 25-ig bírtam, utána annyira szétesett a mozgásom, hogy Tamás azt mondta inkább hagyjam abba. A többi sorozat még rosszabbul ment: 10 ismétlés után mindig gondom volt (10-15 ismétléseket csináltam).

Nekem nagyon kemény volt az edzés, nem is bírtam. De erre számítottam és tulajdonképpen ezért jöttem. Soha nem edzettem még iyen keményen.

Nincsenek megjegyzések: