2010. április 7., szerda

Gold, Kátay RKC, 16 kg - Ha kedd, akkor létra

-bemelegítés
-5-5 halo
-4 percig 15 mp négyütemű fekvátámasz 15 mp plank felváltva (elég rosszul ment)
-3 kör a következőkből:
1-4 clean-press-saw létra
10-10 egykezes swing
10 felülés bellel
goblet guggolás kitartva egy percig és a végén tovább tartva a guggolást 5 karhajlítás
-4 percig 20 mp swing 10 mp pihenő felváltva
-1 perc nyolcas fél percnél irányváltás (kb 45 mp-nél kipurcantam)
-nyújtás

Sok eszemmel uzsonnára egy szelet csokit ettem, amitől edzés kezdetére eléheztem. Közvetlen edzés előtt gyorsan benyomtam egy izosztárt meg egy műzliszeletet, ami megoldotta a problémát. De máskor ezt nem kéne eljátszani.

Bizonytalan voltam, hogy jöjjek-e edzésre, mert éppen csak kigyógyultam. Meg is látszott rajtam, de valahogy sikerül az összeomlások nagy részét a gyakorlatok közti pihenőre időzíteni így a gyakorlatok túlnyomó részét végig tudtam csinálni. Az edzés végére teljesen kikészültem. A nyújtás alatt már alig bírtam állni a lábamon.

Nincsenek megjegyzések: