2010. április 9., péntek

Gold, Kátay RKC, 16 kg - Ez durva volt

Tegnap este nagyon kemény edzés volt. (Lehet, hogy nem emlékszem pontosan a gyakorlatokra, mert nem sok vér volt az agyamban...)

-bemelegítés
-2 kör: 6-6 halo + 12 szumófelhúzás
-2 kör: 5-5 hanyat fekvésből hasra fordulás miközben a bellt nyújtott kézzel tartjuk (elfelejtettem a nevét)
-2 kör: 5-5 sidepress-windmill
-4-4 sidepress-windmill
-3 kör: kezenként 1 percig a bell magas tartásban kb 10 másodpercenként egy nyomás
(most előszőr csináltam teljes nyomással, eddig csak a vállból nyújtott kézzel nyomtam egy kicsit, az első kör végig ment, a másodiknál a balkézzel, ami másodiknak jött, az utolsó nyomás már nem ment, harmadik körnél mindkét kéznél az utsó 10 másodpercben feladtam. Összességében teljesen kikészültem ezen a ponton.)
- Guggolás variációk bellel: 10 zárt lábbal, 10-10 kitörés, 10-10 rackben tartva (fogalmam sincs hogyan, de meg tudtam mindet csinálni csak szünetekben az állásban maradás igényelt komolyabb koncentrációt...)
- dinamikus blokk: 2x3 perc swing (100 darab swing volt az elvárt) + 2 perc swing (kb 70 db volt az elvárt) + 1 perc swing (30 db)
(Csak az utolsó kettőt bírtam végig. A 3 percek nagyon rosszul mentek többször le kellett állnom. 70,70, 50, 35 darabokat csináltam, ha jól emlékszem.)
-nyújtás

Üres gyomorral, enyhén éhesen mentem edzésre. A magas tartás és nyomás sorozatok végére úgy éreztem elfogyott a vércukrom. Ennek ellenére valahogy azért mégis bírtam, sőt az utolsó swingeknél mintha felszabadult volna energia valahonnan. Talán ez volt az eddigi legkeményebb edzésem.

Nincsenek megjegyzések: