2012. szeptember 15., szombat

Testsúly

97,4kg

Ez elég rosszul néz ki, ha azt nézzük, hogy egy hónappal ezelőtt már 96 alá is "benézett" a súlyom.
Mentségként leírom, hogy nem a legjobb időpont a mai reggel a mérésre, mert tegnap este egy családi összejövetelen viszonylag késő este volt vacsora és becsúszott két rizses gombóc is a töltött káposztával.

Edzés szempontjából is rosszul alakult a hét, mert a gyerekek iskolakezdése körüli hercehurca miatt kimaradtak edzések és ilyenkor drasztikusan át kell állnom egy másik napirendre (reggel 6-kor kelés).

De azért jobbnak tartottam leírni a mért értéket, mert ezek a kiugrások általában figyelmeztető jelek. És különben is ha ezt az egy érteket nem is nézem, akkor is súly szempontjából platón vagyok kb 1 hónapja és a tapasztalatom az, hogy ilyenkor jobb idejében reagálni.

Most azon leszek, hogy újra beálljon a napirendem rendszeres edzéssel és a szokásos LCHF kajálással ("érzésre" mintha több CH-t ennék mostanában). A heti egy e2e böjtöt is újra bevezetem, ugyanis azt a nyáron elhagytam, mert nem éreztem szükségét. De most úgy érzem ez az egyik tényező, ami hiányzik.

Jelenleg az a véleményem, hogy ez újra beindítja majd a dolgokat jó irányba. Aztán majd meglátjuk. :)


Nincsenek megjegyzések: