2010. november 16., kedd

Ferinél

Ma megint voltam Csiky Ferencnél és ezután is valószínűleg csak havonta megyek. A swinget, egy kezes swinget és a cleant akartam neki megmutatni, mert bizonytalan voltam, hogy jól csinálom-e. A korábbi alkalmakhoz képest nagyon keveset javított rajta, ami azt jelenti, hogy jó irányba haladok. Bár erre csak a foglalkozás végén került sor így lehet, hogy csak az idő volt rövid.

Viszont nemrég észrevettem, hogy nem igazán bírom megfeszíteni az alhasamat rack pozícióban. Furán hangzik, de a többi izomra keményen rá tudok feszíteni, de az alhasra nem igazán és ha eröltetem, akkor kellemetlen, émelygés szerű érzésem van. Az óra nagy részében ezzel foglalkoztunk. Feri több rávezető gyakorlatot mutatott, hogy be tudjam kapcsolni ezt az izmot:

  • Fekvőtámasz "kisálványon" teljes feszítettséggel (szeméremcsontot közelítem a szegycsonthoz)
  • Egykezes haskerekek (most csak félkézzel kigurul)
  • Hanyatfekve lábtolás felfelé "csőben" - nagyon nem megy
  • Gumilabdán lábszár függőleges , comb vízszintes, felülés kezdő mozdulat
  • Nyújtás négykézláb, szélesterpeszben seggett hátranyomva (nem túl férfias póz)
  • Nyujtás térdelőtámaszban egyik láb keresztbe
A nyujtások valszeg más problémás részeimet is támadják. Mindenestre vennem kell kisállványt meg egy pár egykezes haskereket. Pénteken elvileg kapok új edzéstervet. Addig a fentieket próbálgatom.

Nincsenek megjegyzések: